Verzending en afhalen

Status van uw zending

Waar is mijn pakketje?

Wanneer u bij Ourstore bestelt, kunt u altijd zien hoe het ervoor staat met uw pakketje. Zodra uw bestelling is verzonden krijgt u namelijk een bevestigingsmail met een trackingcode. Met deze code kunt u uw bestelling volgen. Dit geldt voor alle artikelen die vervoerd worden door DHL.

Geen tracking-code bij briefpost-bestellingen

Dit geldt overigens niet voor bestellingen die met de briefpost verzonden worden. U krijgt vanzelfsprekend wel een verzendbevestiging, maar geen tracking-gegevens.

Leveringen vanuit externe magazijnen

In een aantal gevallen worden producten vanuit een extern magazijn verstuurd. Het gaat dan vaak om moeilijk vervoerbare goederen, zoals fietsenrekken en kunstplanten. Helaas kunnen we ook voor dit soort zendingen geen tracking-gegevens aan u doorgeven. Onze klantenservice houdt u op de hoogte van de levering.

Verzendtarieven

Bij Ourstore betaalt u geen verzendkosten bij bestellingen vanaf € 75,-. Voor bestellingen met een orderwaarde onder de € 75,- betaalt u € 4,95 ex. btw verzendkosten. Voor bestellingen naar België betaalt u altijd € 9,88 ex. btw verzendkosten.

Verzending naar de Waddeneilanden

Woont u op een van de Waddeneilanden? Dan kan het zijn dat voor de verzending van uw pakket extra verzendkosten worden berekend. Wilt u zeker weten wat de verzendkosten voor een bepaald product naar een van de eilanden zijn? Neem dan contact op met de klantenservice.

Verzending naar andere landen

Bestelt u vanuit een ander land dan Nederland? Of wilt u uw bestelling naar een ander land laten versturen? Dat kan altijd. Wel vragen wij u in deze gevallen bij te dragen aan de verzendkosten. Deze verzendkosten verschillen per land.

Wilt u weten wat het verzendtarief is voor een specifiek land? Vraag dan een offerte aan via info@ourstore.nl.

Aangepaste levertijd

Efficiënte productie

We streven naar maximale efficiëntie in onze productieprocessen, waardoor we wekelijks alle bestelde producten in één batch (laten) produceren. Deze aanpak is om overproductie te minimaliseren. Onze leveringen vinden daarom wekelijks plaats, wat resulteert in aangepaste levertijden voor bepaalde artikelen. We vragen begrip voor het feit dat de levertijd mogelijk langer is dan u normaal van ons gewend bent. Mocht u uw bestelling eerder nodig hebben, neem dan contact met ons op voor de mogelijkheden.

Afhalen

Indien u ervoor kiest om de bestelling persoonlijk op te halen, is dit enkel mogelijk op werkdagen tussen 8:15 en 16:45 in ons magazijn te Pijnacker. U ontvangt een notificatie per e-mail van onze klantenservice zodra de bestelling gereed is om afgehaald te worden, doorgaans binnen 1 à 2 werkdagen.

Voor pre-orders geldt dat u deze op of na de vermelde datum op de website kunt ophalen. Ook hiervoor zal u per e-mail op de hoogte worden gesteld door onze klantenservice.